Edeka Schmidt’si XL-supermarket Saksamaal

Viessmanni külmalahendused tagavad Edeka Schmidt’si XL-supermarketis Bad Säckingenis kauba värskuse ja pakuvad tarbijale seeläbi positiivset vau-efektiga ostuelamust

Edeka kontserni edelaregiooni uus, selle aasta jaanuaris avatud Schmidt’si XL-supermarket Bad Säckingenis hõlmab 3000 ruutmeetrit müügipinda, mille külmalahenduse töötas välja Hofis paiknev ettevõtte Viessmann Kühlsysteme.

Martin Schmidt, kes on üks Schmidt’si supermarketite kolmest tegevdirektorist, nägi Viessmann Kühlsysteme väljapanekut messil Euroshop 2017 ja võttis firmaga peagi ühendust, et alustada koostööd. Edelaregioonis on see Edeka kontserni ja Viessmann Kühlsysteme GmbH esimene suurem ühisprojekt.

Lõpplahendusena paigaldati Edeka Schmidt’si XL-supermarketisse kokku 35-st energiasäästlikust külmriiulist koosnev 100 meetri pikkune külmikurivi. Kolmes rivis hoiab piimatooted värskena uus ruumisäästlik TectoDeck MD5 külmriiul. Iseteenindusala kala- ja lihatoodete ning jookide optimaalse temperatuuri, värskuse ja kvaliteedi tagavad lisaks kolm eraldiseisvat külmriiulit.

16,25-meetrine TectoDeck MD3 e-Visio külmriiul hoiab köögivilja, valmistoidu, juustu ja vorstid ilusasti jahedas ja võimaldab kliendil ise end teenindada. Peale eeltoodu pakub neljas rivis TectoFreeze VF1 Luxo sügavkülmik kokku 40 meetril korralikult sügavkülmutatud toitu.

Kõige tipuks paigaldati Bad Säckingeni Edeka Schmidt’si XL-supermarketisse kaks kergesti kohandatavat impulssvanni TectoPromo IS1 Norwell, kus saab välja panna jahutatud ja külmutatud tooteid.

Kliendid on turusaali põhimõttel üles ehitatud supermarketi hästi vastu võtnud. Turusaali mulje ei tohiks lõppeda jahutatud ja külmutatud toidu osakonnas, vaid peaks hõlmama kogu kauplust. Meie jaoks oli oluline valida külmriiulid ja sügavkülmikud, kuhu saaks välja panna erilaadseid kaupu ja mis oleksid ka keskkonnasäästlikud. Nii on müügisaalis rohkem ruumi ja turumulje tugevam

Martin Schmidt,  tegevdirektor, Edeka Schmidt

Meie referentsid