Kuidas jaemüüjad ja tootjad suhtlevad ostjaga, et tema tähelepanu saada? Oleme koos IGD-ga* koostanud raporti, milles on toodud näiteid jahutus- ja külmutuslahenduste valdkonna kõige uuenduslikumate seadmete ja disainilahenduste kohta. Lisaks sellele heitsime pilgu kaupluste sektorile turunduse vaatevinklist ning tutvustame teile parimaid näiteid selle kohta, kuidas jaemüüjad ja tootjad suhtlevad ostjatega, et nende tähelepanu saada.
Raport on jaotatud kaheks osaks: esimeses osas tutvustatakse ülemaailmseid toodete väljapanekuks mõeldud jahutus- ja külmutuslahenduste uusimaid suundumusi ning teises osas keskendutakse jaemüüjate ja tootjate uusimale turundus- ning reklaamitaktikale.
Kas soovite lugeda kogu raportit? Saate selle alla laadida allolevalt lingilt.
* IGD on toidu- ja esmatarbekaupade tööstuse keskmes olev uurimis- ja koolitusalane heategevusorganisatsioon. IGD-l on rohkem kui 100-aastane koostöökogemus toidukaupade jaemüügi valdkonnas tegutsevate peamiste tootjate ja jaemüüjatega, kelle tegevuskohad on Aasias, Euroopas ja Põhja-Ameerikas. Lisateavet IGD kohta leiab siit.