Tavapärastel supermarketitel on ees keerulised ajad, sest hindade alandamise ja võrgumüügi topeltsurve mängivad konkurentsis olulist osa. Paljud pakkujad näevad muutuvate oludega kohanemisel kõvasti vaeva, nende kasum kahaneb ja tegevusmudelid vajavad uuendamist. Teisalt on üha rohkem ettevõtteid, kes saavad uues keskkonnas hästi hakkama, sest on muutnud oma fookust ja suunanud planeerimisse lisaenergiat. Üldjuhul keskenduvad sellised ettevõtted laiemate toiduvajaduste rahuldamisele.
Oleme ühiselt IGD-ga* koostanud aruande, milles kirjeldame, miks ja kuidas mõjutavad muutused toidukaupade jaemüüki, kes pakub praegu turul parimaid lahendusi ja mida võiks tuua tulevik.
Kas soovite lugeda kogu aruannet? Tervikaruandega tutvumiseks sisestage oma kontaktandmed. Aruanne on inglise keeles.